Algemene voorwaarden dienstverlening Selvi Administratie

Bij Selvi Administratie hechten we veel waarde aan transparantie en duidelijkheid in onze samenwerking.
Onze algemene voorwaarden beschrijven zorgvuldig de rechten en plichten van zowel onze klanten als ons kantoor. Zo weet u altijd waar u aan toe bent — vóór, tijdens en na onze dienstverlening.

De voorwaarden zijn van toepassing op al onze administratieve, fiscale en salarisgerelateerde werkzaamheden. Hierin vindt u bepalingen over betalingen, aansprakelijkheid, beëindiging van opdrachten, vertrouwelijkheid en onze werkwijze bij overstapbegeleiding.

U kunt de volledige versie van onze algemene voorwaarden hieronder downloaden:

👉 Download Algemene Voorwaarden Dienstverlening (PDF)

Heeft u vragen over de inhoud of toepassing van deze voorwaarden?
Neem gerust contact met ons op via info@selviadministratie.nl of telefonisch via onze contactpagina. We leggen het graag persoonlijk uit.

ONZE KLANTEN BEOORDELING

boekhouder den haag

Inhoudsopgave